پرسش و پاسخ از پیامبر ( صل الله علیه و آله )

پرسش و پاسخ از پیامبر ( صل الله علیه و آله )
پاسخهای زیبای رسول مكرم اسلام
♥•٠·
عرض كرد می‌خواهم داناترین مردم باشم
حضرت فرمود از خدا بترس.

عرض كرد می‌خواهم از خاصان درگاه خدا باشم
حضرت فرمود شب و روز قرآن بخوان.

عرض كرد می‌خواهم همیشه دل من روشن باشد
حضرت فرمود مرگ را فراموش مكن.

عرض كرد می‌خواهم همیشه در رحمت حق باشم
حضرت فرمود با خلق خدا نیكی كن.

عرض كرد می‌خواهم از دشمن به من آفتی نرسد
حضرت فرمود توكل به خداكن.

عرض كرد می‌خواهم در چشم مردم خوار نباشم
حضرت فرمود پرهیزكار باش.

عرض كرد می‌خواهم عمر من طولانی باشد
حضرت فرمود صله رحم كن.

عرض كرد می‌خواهم روزی من وسیع گردد
حضرت فرمود همیشه با وضو باش.

عرض كرد می‌خواهم به آتش دوزخ نسوزم
حضرت فرمود چشم و زبان خود را ببند.

عرض كرد می‌خواهم بدانم گناهانم به چه چیز پاك می‌شود
حضرت فرمود به تضرع و توبه به حال بیچارگی.

عرض كرد می‌خواهم سنگین‌ترین مردم باشم
حضرت فرمود از كسی چیزی مخواه.

عرض كرد می‌خواهم عرض كرد می‌خواهم پرده عصمتم دریده نشود
حضرت فرمود پرده كسی را ندر.

عرض كرد می‌خواهم گورم تنگ نباشد
حضرت فرمود مداومت كن به قرائت سوره تبارك.

عرض كرد می‌خواهم مال من بسیارشود
حضرت فرمود مداومت كن به قرائت سوره مباركه واقعه هرشب.

عرض كرد می‌خواهم فردای قیامت ایمن باشم
حضرت فرمود میان شام وخفتن به ذكر خدا مشغول باش.

عرض كرد می‌خواهم خدای تعالی را در نماز حاضر یابم
حضرت فرمود در وقت ساختن وضو بسیار دقت كن.

عرض كرد می‌خواهم از خاصان باشم
حضرت فرمود در كارها راستی و درستی پیشه كن.

عرض كرد می‌خواهم در نامه عمل من گناه نباشد و همیشه خیر و خوبی باشد
حضرت فرمود به پدر و مادر نیكی كن.

عرض كرد می‌خواهم برای من عذاب قبر نباشد
حضرت فرمود جامه خود را پاك نگهدار.



:: موضوعات مرتبط: عارفانه , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : حسنا شکیبا
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: